Με προσφυγή στη Δικαιοσύνη κατά του Γιώργου Χατζημάρκου απειλεί ο κ. Γιώργος Πόκκιας

Άρθρο > Τοπικά

Με προσφυγή στη Δικαιοσύνη κατά του Γιώργου Χατζημάρκου απειλεί ο κ. Γιώργος Πόκκιας

Πέμπτη, 08/03/2012 17:39

Με προσφυγή στη Δικαιοσύνη κατά του Γιώργου Χατζημάρκου απειλεί ο Γιώργος Πόκκιας - VIDEOΔήλωση του γραμματέα της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργου Πόκκια, με αφορμή δηλώσεις του Γιώργου Χατζημάρκου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της Τηλεόρασης ΚΟΣΜΟΣ

«Ο Δημοτικός Σύμβουλος και επικεφαλής της Μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο Ρόδου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος σε τηλεοπτική του εμφάνιση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού σταθμού, εκτόξευσε νέα ψεύδη και λάσπη εναντίον του προσώπου μου, και μάλιστα εν ίδει διαγγέλματος, την ημέρα της εθνικής επετείου Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου με την Ελλάδα. Συνέχισε με συκοφαντίες και ανακρίβειες να θίγει την τιμή και την υπόληψη μου καθώς και προσπάθησε για άλλη μια φορά να με στιγματίσει, να με απειλήσει και να με εκφοβίσει, χωρίς παράλληλα να δώσει καμία απάντηση στα αμείλικτα ερωτήματα που του έθεσα δημόσια. Αυτή δε τη φορά, προχώρησε ένα βήμα παραπάνω, εμπλέκοντας και την οικογένεια μου στις αήθεις επιθέσεις του. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι, εκμεταλλευόμενος δήθεν κάποια εξουσία, που ποτέ δεν είχα, «βόλεψα» όλη μου την οικογένεια. Σ’ αυτή του την αναφορά, νοιώθω την ιερή υποχρέωση να απαντήσω, αναδεικνύοντας με επιχειρήματα την αλήθεια.
Η οικογένεια μου αποτελείται από:
Τον ιερέα παπαΦιλήμονα Πόκκια, αγαπημένο μου πατέρα, ένα σεμνό και ταπεινό ιερωμένο, που χειροτονήθηκε το 1974, όταν ήμουν 10 χρονών, και διακόνησε και διακονεί την εκκλησία και τη Κοινωνία στα Μαριτσά και τώρα στον Άγιο Χριστοφόρο Ασγούρου.
Την μητέρα μου, παπαδιά Κική, που μέχρι τα 62 της χρόνια, δούλευε ως καμαριέρα σε ξενοδοχεία της Ρόδου (ALS, IALYSOS BAY), καθαρίζοντας δωμάτια επισκεπτών τουριστών του νησιού μας. Είναι η δεύτερη που βόλεψα, σύμφωνα με τον κ. Χατζημάρκο.
Τον αδελφό μου, Αρχιμανδρίτη Νεκτάριο, γνωστό θεολόγο και ιερομόναχο, που γνωρίζει όλη η Ρόδος και τα Δωδεκάνησα. Έγινε ιερωμένος το 2005, όταν εγώ εκλέχτηκα Γραμματέας το 2008.
Την αγαπημένη μου σύζυγο Χρύσα, με την οποία παντρεύτηκα το 2006. Η σύζυγος μου, το 2002 συμμετείχε σε πανελλαδικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, και προσελήφθη στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το 2003. Εκεί γνωριστήκαμε το 2004 και παντρευτήκαμε.
Την 5 χρονών κορούλα μας που δεν ξέρω αν ο κ. Χατζημάρκος γνωρίζει εάν και που την «βόλεψα» και αυτήν.
Δεν γνωρίζω μήπως εννοεί τον αγαπημένο μου παππού, ΠαπαΓιώργη Καλιβούρη, που έχασα πριν 5 μήνες, ο οποίος έγινε ιερέας το 1961, 3 χρόνια πριν γεννηθώ.
Δεν πιστεύω ότι εννοούσε τις δύο γιαγιάδες μου και τον άλλο μου παππού που τους έχω χάσει εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά και αυτοί όταν ζούσαν αγρότες ήταν.
Για όλα αυτά τα ακαταίσχυντα ψεύδη, τις συκοφαντίες, τη στοχοποίηση εμού και της οικογένειας μου, ο κ. Χατζημάρκος θα κληθεί πολύ σύντομα να δώσει εξηγήσεις στην Ελληνική Δικαιοσύνη, στην οποία θα προσφύγω, για να προστατέψω την τιμή και την υπόληψη τη δική μου και της οικογένειας μου. Γιατί όλα έχουν ένα όριο.
Θέλω επίσης να δηλώσω, επειδή αναφέρθηκε υποτιμητικά και για την γενέτειρα μου, λέγοντας σε παλαιότερη δήλωση του ο Γ.Π. από την Αρνίθα(!!), ότι είμαι περήφανος που κατάγομαι από αυτό το πανέμορφο χωριουδάκι της Νότιας Ρόδου, με τους καλοσυνάτους, εργατικούς και φιλόξενους ανθρώπους, οι οποίοι μου μετέφεραν να πω στον κ. Χατζημάρκο, ότι είναι και αυτοί περήφανοι που είμαι συγχωριανός τους.
Τέλος, αφού ζητήσω για άλλη μια φορά να απαντήσει στα ερωτήματα που του έθεσα, θέλω να του πω ότι στα σε όσα ψεύδη λέει ο ίδιος για μένα, εγώ θα λέω αλήθειες για τον ίδιο!»

Σχολιάστε

Σχολιάστε

